"Jessi?"
Mun teki mieli purra kieleni poikki, mutta en antanut sen näkyä.
"Sä näytät yhdeltä Jessiltä, joka oli mun suuri rakkaus päiväkodissa", mä sepustin ja hymyilin valloittavasti. Mulla oli semmoinen pieni aavistus että tässä vaiheessa suhdetta ei kannattais kertoa, mistä moinen nimi juontui. Ja päiväkotirakkaudet - ne nosti pisteitä naisten silmissä. Ehkä se toimis Jessicallekin.
"Jessi kuulostaa hevosen nimeltä", hymähti mun prinsessani ja jätti asian sikseen. Aikamoinen sisupussi tää mun rinsessani sitä paitsi. Hankifutista? Mä potkin kyllä mielelläni palloa kesäisin kavereiden kanssa, mutta kyllä ainoa oikea talvilaji oli lätkä. Jessica - voi vittu Reeta - jätti vastaamatta mun kysymykseen Panusta, enkä mä viitsinyt toistaa sitä. Mietin vain hiljaa mieleni perukoilla, tekikö se sen tahallaan. Voisiko punakutri olla niin julma, että pyörittäisi kahta miestä? Ehkä meistä kumpikaan ei ollut sen oma Roger, vaan pelkkää ajankulua?! Hyshiljaa, mä sanoin yliaktiiviselle mielikuvitukselleni ja hymyilin vielä säteilevämmin.

"Mitäs sitten leikitään?" Mä tarkoitin kommenttini ihan viattomaksi, mutta Reetan ilmeestä päätellen se näki siinä paljon monimerkityksellisyyttä. Ja vieressä oli vielä sänky. Voi kistus, mun 'hiljaa hyvää tulee' -ideologiani ei nyt kyllä yhtään toimisi, jos piirittämiseni kohde luulee mun ehdottelevan seksiä joka välissä! Mä nappasin pallon lattialta ja heittelin sitä ja yritin näyttää mietteliäältä. "Nythän ei hirveesti oo hankee, mut..." Äkkiä asiat takas normaaliksi. Hymyile, Antti, hymyile. Elämäsi nainen katselee sua silmät sirrillään, tästä hetkestä on nyt kiinni luuleeko se sua siaksi vai prinssiksi. Jos mä olisin sikopaimen? Sehän sai suudelmia... Jessica vaan katseli mua edelleen, ja mulla alkoi olla todella tukala fiilis. Kokoa itsesi, nainen, katso muualle tai tee jotain.