Mä odottelin käytävässä, kun Antti kävi häätämässä ampiaisen olohuoneesta ja olin ehkä hieman nolo reagoinnista ötököihin. Mä en kyllä sille voinut mitään, mutta silti, Antikin piti tulla tänne asti sitä häätämään. Eipä siinä mennyt kauaakaan, kun Antti ilmestyi takaisin rappukäytävään, hymyillen ja kertoi voittaneensa lohikäärmeen ja sain kuulla erittäin mehevän ja väritetyn version tapahtumista. Antilla kyllä riitti sitä tarinapäätä, sitä ei voinut kieltää.
"Missä sun huone on?" se kysyi katseltuaan olohuonetta jonkin aikaa. Mä olin kyllä miettinyt, oliko se ajatellut mun lankeavan suoraa sen syliin Suuren Taistelun jälkeen ja tämä kysymys lisäsi hieman epäilyjä. Ei sinänsä, että mulla mitään lankeamista vastaan olisi...

Mä vein Antin mun vanhaan huoneeseen, missä se katseli ympärilleen. Muutamia bändijulisteita seinällä, yksi seinäkangas, pöydällä pari valokuvaa ja iso kasa sekalaisia tavaroita.
"Jalkapallo?" Antti katsoi mua kysyvästi. Kai mä en ollut ötökkäkammoineni ensimmäinen vaihtoehto futiskentälle juoksemaan, mä hymähdin.
"Mä pelasin hankifutista SM tasolla joku vuosi sitten" selitin ja virnistin.
"Miks sä lopetit?" Mulla ei ollut riittänyt aika enää vaadittuihin treeneihin ja hommasta meni maku pakkopullamaisuuden takia. Siispä - lopetin huipulla, enkä ole katunut sitä sen jälkeen. Kyllä mä vielä välistä potkin palloa huvikseni vanhan kaveriporukan kanssa silloin tällöin, mutta en mä enää kisata tahtonut. Antti hymyili ajatukselle musta juoksemassa pallon perässä lumihangessa, enkä mä kehdannut pilata sen unelmia kertomalla niistä kotivideoista mitä meillä oli komerossa piilossa mun otteluista.
"Kuule Jessi-.. Reeta, oon tahtonu kysyy tätä jo pitkään... Mikä sun ja Panun suhde on?"
"Jessi?"